6 Aralık 2015 Pazar

Ergen kızın erkek arkadaşına çektiği video-İzlerken ben utandım

Ergen kızın erkek arkadaşına çektiği video-İzlerken ben utandım

Erkek arkadaşından ayrılan ergen kız Esra, sevgilisinin izlemesi için bir video hazırlamış. Ama henüz genç kızlığa adım atmış bir kızın makyaj malzemeleri, parfümler ve kötü alışkanlıklarından bahsetmesi ve yeni erkek arkadaşıyla yaptıklarını anlatması hiç doğru davranışlar değil ve bunu izlerken onun yerine ben utandım.




****************************************************



















2 yorum:

  1. Büyüyünce ne olacağı belli allah ana babasına sabır versin tabi bunu yetiştiren ana babayıda tanımadan yorum yapmak ne kadar doğru oda muallak

    YanıtlaSil
  2. kim seni takıyor ki 25 kram amçuğn var türlü türlü huyun var seni lanet olası kezban:)))

    YanıtlaSil